Hjertestartere og førstehjælpsudstyr

Mangler du udstyr til førstehjælp?

Det er et lovmæssigt krav, at der skal være førstehjælpsudstyr på alle arbejdspladser.

Hvis du mangler førstehjælpsudstyr til din virksomhed, kan du få det hos Safeday.

Fokus på tryghed og sikkerhed

Med mere end 15 års erfaring, er du sikret kvalitet og tryghed.

Med vores serviceaftale er du sikret, at din hjertestarter altid er klar til brug.

Når hjertestarteren skal vedligeholdes

Vi laver en serviceaftale, hvor vi kommer ud og laver eftersynet på jeres adresse og sørger for, at I får skiftet til nye elektroder og batterier, umiddelbart inden udløbsdatoen.

Samtidig opdateres hjertestarteren, efterses og testes, så den er fuldt
funktionsdygtig igen.
Teknikeren kommer til dig.
Vi kan servicere alle hjertestartere på markedet.

Service på hjertestarter

Aftalen gælder et år ad gangen og kan opsiges med varsel på 6 mdr.

Der er 24 timers service, så ved svigt eller efter brug, kan vi komme på
alle tider af døgnet og servicere eller midlertidig opsætte en anden
hjertestarter, til jeres egen kommer retur fra sygehuset.
Faktura fremsendes efter udført service og rapport.

kr. 750,-

ekskl. moms

Serviceaftalen omhandler følgende:

  • Et årligt tjek, på jeres adresse.

  • Gennemgang af hjertestarteren, display, batteri og elektroder.

  • Udskiftning af batterier og elektroder, ved udløbsdato.

  • Opdatering af hjertestarter.

  • Testes af diverse stødbare rytmer.

  • Rapport fremsendes og der sættes en mærke på så alle kan se at hjertestarteren er klar til brug

Safeday stiller en hjertestarter til rådighed ved service eller reparation.

Er der et udendørs skab, efterses det samtidig, i forhold til stand, temperatur og ventilation.

 

 

Pris ekskl.
batterier og
elektroder